My Design - SS501

My Design - SS501

2019年5月29日星期三

作为韩国护肤品和化妆品的买家和使用者。。。

Nowadays we can buy Korean Skin Care & Cosmetic online everywhere. Me as a buyer & user of Korean Skin Care & Cosmetic was always wonder about these:-


现在我们在网上都能买到韩国的护肤品和化妆品。我身为韩国护肤品和化妆品的买家和使用者时常都在想着这些:-

~ I want 100% Authentic of Korean Skin Care & Cosmetic 
  • 我要100%正品(韩国护肤品和化妆品)
~ WHERE I can get cheaper Korean products
  • 我在哪里能买到比较便宜的韩国产品
It's an OFFENCE to buy skin care / cosmetic from oversea without permit 
没有得到准证而在外国网站购买护肤品和化妆品是违法的。

~ Legally buying online (within Malaysia website / trusted agent / re-seller etc) 
  • 合法在线购买(在马来西亚网站/可信赖的代理商/转售商等)
Until one day I found a place where I can buy & also as an agent of Korean Skin Care & Cosmetic! It’s totally meet my requirements of the above! It is really fantastic! 

直到有一天我发现了某个我可以买,也可以卖韩国护肤品和化妆品的地方!完全符合我以上的条件!真是太好了!

- As a buyer & user, I can give my opinions to you about the products & suitability of the product for different skin types
  • 作为买家和使用者。我可以给你提供有关产品和不同皮肤类型产品适用性的意见。
- As an agent, I do can give my opinion to you to get the reasonable / cheaper products compared to other online market place. (I used to check Korean website for the brand of product & do comparison)
  • 作为代理商,我可以告诉你与其他在线市场相比来获得合理/便宜的产品。 (我会检查韩国网站的产品品牌并做比较)
The above are the reasons why I started to do this for the sake of myself & also you all.

以上的原因就是为什么我会开始作为代理商,为了我自己也为了你们。




按 Click --> SCare Beauty

没有评论:

发表评论